Image of Adverteren in Google
Meer omzet uit Google

Google Advertising

Bij Premium Online begrijpen we dat de concurrentie in de online wereld intensiever is dan ooit. Google Ads kan het verschil maken voor jouw bedrijf. Google Ads stelt je in staat om zeer specifieke doelgroepen/klanten te targeten die jij nodig hebt. Bij Premium Online helpen wij jou met meetbaar succes.

Starten met online marketing

Adverteren in Google in 6 stappen

kennismaken
Kennismaken

Maak kennis met Premium Online. Vrijblijvend en wanneer het je uitkomt, ook avonds en in het weekend.

1
Offerte
offerte

Indien we je van waarde kunnen zijn stellen we een offerte samen met daarin een inzet in online marketing diensten samen met een online marketing aanpak.

2
voorbereidingen
Voorbereidingen Online marketing

We doen een trefwoordenonderzoek en websiteanalyse indien afgesproken, aangevuld met onze online marketing voorbereidingen.

3
Realisatie Online marketing campagnes
realisatie

We starten met het opbouwen en uitvoeren van je nieuwe online marketing campagnes, of nemen je bestaande marketing campagnes over en passen deze aan naar de juiste wensen en eisen.

4
terugkerende marketing
Terugkerende marketingwerkzaamheden

Elke afgesproken periode gaan we aan de slag met terugkerende marketing werkzaamheden zoals onderhoud van campagnes, rapportages, inzichten en analyses, website aanpassingen, support, content en projectmanagement.

5
Gericht advies én passende oplossing

Plan een digitale kennismaking

Wil je kennismaken met Premium Online? Plan dan online direct een vrijblijvende digitale kennismaking.

  • Persoonlijke inzichten en advies op maat voor jouw online behoeften.
  • Krijg helderheid over de aanpak en strategieën die het beste passen bij jouw bedrijf.
  • Ontdek hoe onze expertise jouw online aanwezigheid kan verbeteren en je doelen kan helpen bereiken.
Premium Online | websites marketing
4.9
Gebaseerd op 35 beoordelingen
powered by Google
js_loader

Wat is adverteren in Google (SEA)?

Google Ads, ook wel bekend als SEA (Search Engine Advertising), is een dienst van Google waarmee je in hun netwerken kan adverteren. Het is een krachtig online advertentieplatform op ’s werelds meest gebruikte zoekmachine en opent deuren naar een grote online doelgroep. Met Google Ads kunnen adverteerders hun boodschap aan een gericht publiek presenteren via tekstadvertenties, displayadvertenties, en videoadvertenties. Bereik jouw potentiële klant door de advertenties specifiek te targeten. Richt de advertentie bijvoorbeeld op specifieke zoekwoorden, locatie of demografie. Zo zorg je voor meer zichtbaarheid bij de potentiële klant en uiteindelijk voor meer klanten.

Wat kost adverteren met Google Ads?

Je kan al online adverteren in Google vanaf €1,- per dag. Google Ads biedt diverse budgetopties zodat adverteren voor elke ondernemer bereikbaar is. Zo heb je ten alle tijden controle over hoe jij je geld wilt besteden. De kosten van adverteren in Google hangen af van jouw doelstellingen als bedrijf. (Wil je meer telefoontjes ontvangen? Aankopen generen? Naamsbekendheid vergroten?)

Google hanteert verschillende kostenmodellen, twee veel gebruikte zijn CPC (cost-per-click) en CPM (cost-per-mille).

  • CPC: CPC is een kostenmodel waarbij adverteerders betalen voor elke klik die hun advertentie ontvangt. Je betaalt alleen wanneer iemand daadwerkelijk op je advertentie klikt.
  • CPM: CPM is een kostenmodel waarbij adverteerders betalen voor elke 1000 vertoningen van hun advertentie.

Welke campagne type moet ik inzetten?

Er zijn veel verschillende campagnetypes die je in kunt zetten. Elk type heeft zijn eigen plaatsingen en bijbehorende voordelen.

De meest voorkomende manier van SEA is Google Search. Hiermee ben je in staat om jouw advertentie te tonen in de zoekresultaten met zoektermen bij actieve gebruikers die actief zoeken naar jouw product/dienst. Een krachtige manier om jouw advertentie direct zichtbaar te maken bij de potentiële klant.

  • Doelgericht adverteren
  • Direct zichtbaar in zoekresultaten
  • Meetbare resultaten

Wanneer je producten verkoopt is het belangrijk om visueel te adverteren. Google Shopping stelt webshops in staat om productadvertenties met afbeeldingen samen met prijsinformatie te tonen, waardoor gebruikers eenvoudig relevante producten kan vinden.

  • Visuele presentatie
  • Productinformatie in één oogopslag
  • Gericht op specifieke producten

Display campagnes plaatsen visueel aantrekkelijk advertenties op het gigantische netwerk van Google. Je adviseert door middel van banners die erg effectief zijn voor het vergroten van je online zichtbaarheid en het opbouwen van je naamsbekendheid.

  • Visuele Aantrekkingskracht
  • Merkbekendheid opbouwen
  • Brede doelgroep bereik

Adverteren bij potentiële klanten die jouw website al eerder hebben bezocht. Om twijfelende klanten toch te overhalen is deze manier van adverteren ideaal. Hiermee herinner je de klant aan de product/dienst om de kans te vergroten dat ze terugkeren.

  • Betrokkenheid van bezoekers
  • Verbetering merkherkenning
  • Verhoging conversiekansen

Jij kan door middel van een video advertentie een boodschap effectief overbrengen aan een breed doelgroep. Een effectieve manier om merkbekendheid te bergroten en gebruikers aan te trekken met visueel aantrekkelijke content.

  • Visuele impact
  • Hoge betrokkenheid
  • Mogelijkheid om verhaal te vertellen

Performance Max campagnes zijn een combinatie van Search-, Display, Video- en Shopping advertenties. Deze combinatie optimaliseert de verschillende indelingen voor nog betere en gepersonaliseerde advertenties. Een krachtige keuze voor adverteerders die op zoek zijn naar maximale flexibiliteit en prestaties.

  • Nieuwe doelgroepen bereiken
  • Grote schaal mensen bereiken
  • Multikanaalbereik

Discovery Ads tonen visuele advertenties op 3 verschillende Google-platforms, Gmail, Youtube en Google Discover. Deze ads zijn ontworpen om miljoenen potentiële klanten te bereiken op momenten van ontdekking. Zo kun je de merkinteractie en betrokkenheid voor een gerichte doelgroep maximaliseren.

  • Grote schaal conversies generen
  • Nieuwe doelgroepen bereiken
  • Opnieuw contact leggen met waardevolle klanten

SEA uitbesteden

SEA is een onmisbare tool om je bedrijf te laten groeien, maar om het volledige potentieel uit SEA te halen, is de juiste vakkennis, skills en tijd nodig. Bij Premium Online begrijpen we de uitdagingen van digitale marketing en zorgen wij ervoor dat jouw bedrijf zichtbaar is bij de juiste mensen op het juiste moment. Voordelen van SEA uitbesteden aan Premium Online:

  • Specialistische Expertise
    Onze ervaren SEA-professionals zijn expert in hun vakgebieden, met meetbare resultaten weten wij precies welke strategieën passen bij jouw doelstellingen.
  • Tijdsbesparing
    Onze experts nemen jouw zorgen volledig uit handen, zodat jij je kan zorgen op de kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor de strategische planning, uitvoeren en optimalisatie van je campagne.
  • Continue monitoring en optimalisatie
    SEA is dynamisch en continu aan het ontwikkelen. Wij monitoren en optimaliseren voortdurend de campagnes om de maximale resultaten te behalen.
  • Transparantie en Rapportage
    Bij Premium Online geloven we in transparantie. Zo beloven wij jou dat jij altijd op de hoogte bent van de prestaties van de SEA-campagnes.
Image of Adverteren in Google

Neem de eerste stap voor jouw online succes

Adverteren in Google kan jou veel nieuwe klanten opleveren. Wil je er ook mee beginnen of wil je het maximale uit jouw advertentiebudget halen? We maken graag een keer vrijblijvend kennis om te bepalen hoe we jou het beste kunnen helpen.