7 Voordelen van je online marketing uitbesteden

  1. Expertise en ervaring per specialisme
    Tenzij je een heel leger van ervaren (senior) specialisten in-house gaat halen kun je niet opboksen tegen alle verschillende disciplines (met kennis en ervaring!) binnen een marketingbureau.
  2. Delen van high-end marketing tools
    Alle marketingbureaus maken gebruik van handige tools. Deze zijn veelal betaald om gebruik te maken van alle fancy functies. Omdat bureaus deze tools vaak verdelen onder meerdere klanten kun je hier tegen een gereduceerd tarief toch gebruik maken van alle functies.
  3. Snelheid in lancering
    Een marketingbureau kan zorg dragen voor een concrete vertaling van wensen en eisen naar een snelle lancering. Waar een in-house specialist soms dagen zoet is met een analyse kan een marketingbureau dit door routine veel sneller.
  4. Objectieve blik
    Een marketingbureau zal altijd een objectievere blik hebben dan marketing specialisten die werken aan klantzijde. Deze worden immers gekleurd door interne invloeden en factoren van het bedrijf waar ze werken.
  5. Continuïteit
    Een marketingbureau kan er zorg voor dragen dat campagnes en activiteiten continue blijven doorlopen dit in tegenstelling tot wanneer een inhouse specialist vertrekt bij je organisatie.
  6. Schaalbaarheid
    Makkelijk (tijdelijke) specielisten toevoegen aan je activiteiten? Bijvoorbeeld bij tijdelijke projecten zoals het aanpakken van je website SEO, seizoensgebonden campagnes kan een marketingbureau veel makkelijker schalen t.o.v. het aannemen van specialisten.
  7. Kostenefficiënt in de gehele kosten
    Bij een marketingbureau betaal je een vast bedrag (fixed of per uur) en heb je grip op je totale kosten. Dit in tegenstelling tot een medewerker in je organisatie die bijvoorbeeld ook ziek kan worden, vakantie heeft etc.

Zoek je een online marketing bureau dat je kan helpen met het uitbesteden van je online marketing activiteiten? Neem contact op met Premium Online

 

Gerelateerde artikelen

Misschien vind je deze ook interessant

Wat is SEO?

Wat is SEO?

SEO is een afkorting van Search Engine Optimization. Vertaald naar het Nederlands is dit zoekmachineoptimalisatie dat is weer een vorm…

CPO en ROAS berekenen voor Google Ads

CPO en ROAS berekenen voor Google Ads

Twee belangrijke statistieken die marketeers gebruiken om verwachte opbrengsten uit Google Ads te voorspellen zijn de Cost Per Order (CPO)…

Wat is Google analytics UA?

Wat is Google analytics UA?

Google Analytics is een gratis tool van Google waarmee je gedetailleerde statistieken van je bezoekers van jouw site te zien…